New Page 1

   

Thursday-Today's Radio Show

Όλοι οι γάτοι είναι μουσικοί-Δύο ώρες μουσικές επιλογές από τον τραγουδοποιό Μιχάλη Κλεάνθη. Κάθε Πέμπτη βράδυ @ 20.00

@ 20.00-Όλοι οι γάτοι είναι μουσικοί

Αναζωογονητικό και ξεδιψαστικό, δροσερό Cocktail, κάθε Πέμπτη βράδυ με το Γιώργο Μαντζάκο.

@ 22.00 Cocktail

Εβδομαδιαίο Πρόγραμμα

Πρόγραμμα

ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ (Que Dios Nos Perdone) – 2016

Σκηνοθεσία : Ροδρίγο Σορογκογιέν

Πρωταγωνιστούν : Αντόνιο Ντε Λα Τόρρε, Ρομπέρτο Αλάμο, Χαβιέ Περέϊρα, Ραούλ Πριέτο

Μαδρίτη, καλοκαίρι του 2011 και μια ηλικιωμένη γυναίκα βρίσκεται νεκρή αφού πρώτα έχει υποστεί σεξουαλική κακοποίηση. Την υπόθεση αναλαμβάνουν οι επιθεωρητές Βελάρδε και Αλφάρο οι οποίοι ανακαλύπτουν ότι η ηλικιωμένη είναι πιθανότατα θύμα ενός κατα συρροή δολοφόνου ο οποίος έχει ξανασκοτώσει στο παρελθόν και θα σκοτώσει και στο μέλλον.

Το Ισπανικό νουάρ έχει ξεκινήσει εδώ και λίγα χρόνια να κάνει μικρά αλλά αποφασιστικά βήματα χαρίζοντάς μας πολύ αξιόλογες ταινίες, η πιο πρόσφατη απ’αυτές Το Μικρό Νησί. Η γοητεία της σχετικά νεοσύστατης αυτής σχολής οφείλεται κυρίως σε δύο πράγματα, 1) Υπάρχει πολύ έντονο το στοιχείο του ρεαλισμού και 2) Οι δημιουργοί φροντίζουν πάντα να συνδυάζουν την βασική ιστορία με κοινωνικοπολιτικά γεγονότα. Η ταινία του Σορογκογιέν π.χ ξεκινά λίγες μέρες πριν την επίσκεψη του Πάπα στην Ισπανία, έχει αναφορές στην Ευρωπαϊκή Ένωση, στην Κεντρική Τράπεζα, στο ΔΝΤ και στις διαδηλώσεις των πολιτών κόντρα στην οικονομική πολιτική της κυβέρνησης και στον αυταρχισμό της.

Οι Ευρωπαίοι και ειδικά οι Ισπανοί, μια και με αυτούς θα ασχοληθούμε, έχουν αποδειχτεί πολύ μελετηροί και άξιοι μαθητές της παλιάς καλής αμερικάνικης νουάρ σχολής. Η τελευταία φαίνεται να περνάει εδώ και αρκετό καιρό μια μεγάλη περίοδο ξηρασίας με αποτέλεσμα όλη η ποιότητα να έχει περάσει σε πολύ καλές ομολογουμένως τηλεοπτικές σειρές αφήνοντας τον κινηματογράφο στο περιθώριο. Το Κανείς Δε Μπορεί Να Μας Σώσει έχει σχεδόν τα πάντα που χρειάζεται το συγκεκριμένο κινηματογραφικό είδος για να γίνει ελκυστικό. Έχει ατμόσφαιρα, αλλά προσοχή γιατί εδώ κρύβεται ένας άσσος, όλο το σκοτάδι κυκλοφορεί ελεύθερο στους ηλιόλουστους δρόμους της Μαδρίτης ακόμα και τα σκοτεινά πλάνα έχουν φως, ο Σορογκογιέν όχι μόνο δεν το τσιγκουνεύεται αλλά το χειρίζεται και άριστα. Υπάρχουν στιγμές που είτε ο ήλιος είτε το δυνατό φώς στους κλειστούς χώρους θυμίζει το έντονο φώς που είχαν οι λάμπες στα δωμάτια ανάκρισης και αυτό έχει τη σημασία του γιατί κυρίως οι βασικοί ήρωες, οι δύο αστυνομικοί δηλαδή περνούν από ένα είδος ανάκρισης που πότε την κάνει ο ένας στο άλλον και πότε ο καθένας στον εαυτό του. Έχει δύο πολύπλοκους και άκρως ενδιαφέροντες χαρακτήρες οι οποίοι κουβαλούν τον δικό τους σταυρό, ο Βελάρδε τραυλίζει και έχει τεράστιο πρόβλημα στην επικοινωνία με τον υπόλοιπο κόσμο, ενώ ο Αλφάρο είναι μια κινούμενη βόμβα με κυκλοθυμική συμπεριφορά, έχει έναν δολοφόνο ο οποίος ανατριχιάζει τον θεατή τη κατάλληλη στιγμή χωρίς περιττές ατάκες εντυπωσιασμού. Έχει καλοδουλεμένο σενάριο πότε με πολυβόλο διαλόγους που χτυπούν ότι κινείται και πότε με σιωπές που λένε τα πάντα. Έχει μια σκηνοθεσία με ρυθμό και αφηγηματική δεξιοτεχνία που κρατά τον θεατή καθηλωμένο.

Νοιώθεις άβολα και αμήχανα κάθε φορά που ο Βελάρδε προσπαθεί να μιλήσει και δε θες να είσαι μπροστά όταν ξεσπάσει ο Αλφάρο. Όπως και το τηλεοπτικό True Detective έτσι και το Κανείς Δε Μπορεί Να Μας Σώσει δεν κερδίζει πόντους για την πρωτοτυπία στο μυστήριο αλλά κυρίως για το βάθος στους χαρακτήρες και για την εξέλιξή τους. Τα μυστικά και οι δαίμονες των δύο αντρών τους απασχολούν συχνά περισσότερο κι απο την σύλληψη του φονιά, αυτούς τους δαίμονες πρέπει να νικήσουν πρώτα. Η σκηνή με τον Βελάρδε και την γειτόνισά του στο διαμέρισμα του πρώτου ξαφνιάζει ακόμα και τον πιο μυημένο σε εκπλήξεις θεατή.

Αυτό που κάνει το Κανείς Δε Μπορεί Να Μας Σώσει μία από τις καλύτερες ταινίες που είδα μέσα στη χρονιά είναι το ότι πρόκειται για καθαρό σινεμά, παλιάς και νέας αντίληψης ταυτόχρονα παρόλο που το κινηματογραφικό βιογραφικό του Σορογκογιέν δεν είναι και πολύ πλούσιο. Πατά πάνω σε σκηνοθετικά αριστουργήματα όπως το Seven, O Άνθρωπος Από Τη Γαλλία, Τρόμος Πάνω Από Την Πόλη κ.α και φροντίζει να στολίσει την πλοκή με ρεαλιστικότατα πρόσωπα και πλάνα. Μοναδική ίσως αδυναμία κανα δυό- κατά τη γνώμη μου- κενά που αφήνει το σενάριο αλλά επειδή καλό είναι να κοιτάμε το δάσος, το φιλμ του Σορογκογιέν θα σας αποζημιώσει και με το παραπάνω.

Καλή Διασκέδαση

Χορηγίες Επικοινωνίας

"Κάλλιο πέντε και στο χέρι..." από τις 27 Οκτωβρίου στο Από Κοινού Θέατρο

"Κάλλιο πέντε και στο χέρι..."-ΑΝΑ-ΘΕΩΡΗΣΗ ΜΕΤΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ-Πρεμιέρα Παρασκευή 27 Οκτωβρίου στο θέατρο Από Κοινού Οι πέντε ύποπτοι για την επιτυχία του καλοκαιριού στο θέατρο Από Κοινού: Ελένη Γερασιμίδου, Αντώνης Ξένος, Άκης…
Readmore

Πρόσφατες ηχογραφημένες εκπομπές

powered ByGiro.com

P

l

a

y

e

r

  • Login Form

L

o

g

i

n